Reklamácie

Neprehliadnite: Z dôvodu PN nebude možné preberať vaše zásielky v termíne od 6.11. do 20.11.2023. Prosíme o odoslanie mimo uvedeného termínu. Za pochopenie veľmi pekne ďakujeme.
 
Ajeje, mrzí nás že vaša FLASKA neposlúcha. Ale žiadne obavy :-)

Prosíme pošlite ju k nášmu technikovi, ktorý FLASKU dôkladne skontroluje a napraví. 

Pre odoslanie balíka zo SR: FLASKU odošlite prostredníctvom Slovenskej pošty, využite službu Balík na poštu. Pridajte prosíme aj email info@mojaflaska.sk a telefónne číslo +421 949 369 037. 

Adresa doručenia:
MioBio, s.r.o.
Komenského 345/7
97223 Dolné Vestenice, Slovenská republika

Pre odoslanie balíka z ČR: FLASKU odošlite prostredníctvom Českej pošty na vyššie uvedenú adresu. Využite službu Cenný balík do zahraničí. Pridajte prosíme aj email info@mojaflaska.sk a telefónne číslo +421 949 369 037. 

Prosíme nezabudnite FLASKU dobre zabaliť, aby bola chránená pred poškodením spôsobeným prepravou.

Pripojte aj vyplnený reklamačný protokol s popisom závady a dokladom o kúpe.

Balíky na dobierku sa nepreberajú.

Reklamáciu vybavíme čím skôr.

Ďakujeme